Звукоізоляція торгових центрів

Чому так важлива звукоізоляція в ТРЦ та інших об'єктах комерційного використання?

Важливе значення набуває звукоізоляція торгово-розважального комплексу, а саме застосування сучасних технологій шумопоглинання і шумоізоляції для створення приємної обстановки в приміщеннях торгового центру.

Акустичні матеріали, перш за все, призначені для публічних об'єктів комерційного використання: торгово-розважальних центрів, кінотеатрів, студій звукозапису, концертних залів, лекційних аудиторій, конференц-залів, офісних приміщень, спортивних об'єктів і нічних клубів. Всі ці місця - публічні і повинні бути розраховані на перебування значної кількості людей.

Практика експлуатації ТРЦ в європейських країнах показує, що чим комфортніше з погляду акустики (меншій гучності) торговий центр, тим більше часу проводить відвідувач-покупець. Саме тому велике значення набуває звукоізоляція торгово-розважального комплексу – застосування сучасних технологій шумопоглинання, звукоізоляції і корекції звуку для створення приємної обстановки в приміщеннях торгового центру. Прибуток магазинів, ресторанів, кафе, аптек, кінотеатрів та інших орендарів ТРЦ безпосередньо залежить від комфорту відвідувачів, у тому числі акустичного. Тут діє формула:

менше комфорт = менше час перебування відвідувачів = менше середній чек

Різні дослідження акустичного комфорту та реакції людей на його відсутність показують приблизно схожі дані про максимальне перебування відвідувачів у таких комплексах - до 40 хв.

Чому так відбувається? Акустичний дискомфорт впливає на загальний стан сенсорної системи людини - люди в таких умовах швидко втомлюються, виникає дратівливість і бажання змінити обстановку, відпочити від навантаження і гучності, і просто піти. Насамперед, це актуально для об'єктів, де якість звуку є основою бізнесу – торгово-розважальних центрів, конференц-залів, концертних залів, нічних клубів і тд.

Подібні об'єкти з некомфортною акустикою, просто ігноруються орендарями та відвідувачами.

Як поліпшити акустику в комерційних приміщеннях?

Запорукою сприятливого акустичного середовища на подібних об'єктах є використання професійних акустичних матеріалів згідно з рекомендаціями інженерів-акустиків.

Давайте розглянемо кілька різних видів матеріалів для акустики приміщень, які на сьогоднішній день представлені на ринку:

Деревноволокнисті акустичні панелі

Панелі виготовляються з деревного волокна і пресуються з білим цементом. Деревноволокнисті панелі застосовуються, коли важливо не просто отримати презентабельний інтер'єр, але і забезпечити гарну акустику. Панелі легко монтуються і фарбуються і дозволяють реалізувати будь-які дизайнерські задуми. Базовий розмір - 1200 * 600 мм при товщині 15 мм.
Панелі використовуються як в торговельно-розважальних комплексах, так і в концертних приміщеннях і в спорудах спортивного призначення, де потрібна фізична стійкість до зовнішніх впливів.

Акустична вата завжди виконує роль додаткового поглинача шумів у таких конструкціях і монтується між профілями, тобто каркасним методом.

Основні переваги:

  • відмінно покращують акустику приміщень
  • ударо - та вологостійкі
  • будь-які фізичні пошкодження легко виправляються. Саме тому використовуються у спортивних, конференц-залах і торгово-розважальних центрах.

Хочеться відзначити, що акустичні матеріали є декоруючими, і тому з легкістю впишуться в будь-який дизайн.

Напилюваний матеріал на основі целюлозних пластівців

Даний метод звукоізоляції призначений для корекції акустики - і насамперед, для ТРЦ, спорткомплексів, концертних і конференц-залів, навчальних аудиторій. Що таке корекція акустики – це зниження рівня шуму і гулкості у приміщеннях.

Спеціальний агрегат напилюють його на будь-якій поверхні, змішуючи в процесі напилення целюлозні пластівці зі спеціальним клеєм. Використання цього методу дозволяє уникнути складних і дорогих робіт по укриттю чи фарбування непривабливих рельєфів на стелях великих залів в ТРЦ і різних аудиторій, оскільки покриття і є фінішним декоративним оздобленням. І вартість робіт по нанесенню входить у вартість самого матеріалу.

Наявність різних кольорів і фактур дає простір для дизайнерських рішень.

Також ще однією проблемою в ТРЦ є наявність величезної кількості інженерного обладнання. Звуко - і віброізоляція інженерного обладнання - це зниження шуму від систем вентиляції і кондиціонування, а також інших прилеглих технічних приміщень, віброізоляція холодильних машин, шумоізоляція чілерів і т. п. При цьому об'єкти захисту - прилеглі до інженерних агрегатам це магазини, кінотеатри, ресторани, кафе, розважальні комплекси, а також адміністративні приміщення в ТРЦ.

Для рішення задач віброізоляції інженерного устаткування застосовуються такі матеріали сімейства еластомерів з поліуретану як Sylomer і Sylodyn, а також пружинні віброізолятори Isotop і вібропідвіси Віброфлекс М8.

Важливо розуміти, що погана акустика в приміщеннях ТРЦ зрештою виливається в недоотриманий прибуток орендарів, власників площ і незадоволених відвідувачів, які так і не стали покупцями.

Потрібно виділити три основних напрямки, яким слід приділити увагу при розробці акустичних рішень для ТРЦ:

  • повна або часткова звукоізоляція "галасливих" приміщень – кінозалів, доріжок для боулінгу, клубів, атракціонів: віброізоляція підлоги, створення шумопоглинаючих перегородок
  • зниження шуму, виробленого системами вентиляції, холодильними камерами та іншим інженерним обладнанням, а також звукоізоляція прилеглих технічних приміщень
  • створення комфортної акустичного середовища в основних приміщеннях торгово-розважального комплексу: галереях, атріумах, ігрових зонах, ресторанах і кафе

Слід пам'ятати про те, що чим комфортніше покупець почуває себе в торговому центрі, тим вище ймовірність того, що він там затримається і зробить більше покупок.

Підбір матеріалів для звукоізоляції торгово-розважального комплексу від кваліфікованих фахівців компанії "Sanpreis" дозволить створити ідеальні умови для шопінгу і розваг і залучити покупців.

Яцкевич Сергій